V7 STONE E5+ 2025
Μινιμαλιστική, γεμάτη χαρακτήρα και εύκολη στην οδήγηση, η V7 Stone εντυπωσιάζει με τη σύγχρονη, αδιαμφισβήτητη σχεδίαση της Moto Guzzi. Ο V κινητήρας , η καθαρή αισθητική και τα μαύρα φινιρίσματα είναι το μανιφέστο της ισχυρής προσωπικότητάς της.
Παράγεται με υπερηφάνεια στο νέο εργοστάσιο στο Mandello del Lario.
Η Moto Guzzi V7 Stone συνδυάζει το στυλ και την προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Το ρεζερβουάρ 21 λίτρων, το μεγαλύτερο στην κατηγορία του, είναι σμιλευμένο ανάμεσα στις κεφαλές το V κινητήρα και ενσωματώνεται στις γραμμές των πλευρικών πάνελ. Το πιο κοντό πίσω φτερό, και τα επιθετικά τελικά της εξάτμισης ενισχύουν τις κομψές, δυναμικές γραμμές. Τη σχεδίαση ολοκληρώνουν οι προβολείς με DRL σε σχήμα αετού και οι ζάντες αλουμινίου με έξι ακτίνες.
Καθαρό DNA Moto Guzzi: o αερόψυκτος V-Twin, με άξονα μετάδοσης κίνησης, με ισχύ 67,3 CV στις 6.900 σ.α.λ. και ροπή 79 Nm στις 4400 σ.α.λ., δίνει τον καλύτερο εαυτό του στις μεσαίες και χαμηλές στροφές. Συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 5+ , ο δικύλινδρος από το Mandello έχει εξελιχθεί ως προς το σύστημα ψύξης και εισαγωγής, διατηρώντας παράλληλα τον χαρακτηριστικό ήχο της Moto Guzzi.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός της Moto Guzzi V7 Stone καθιστά την οδήγηση ακόμα πιο ασφαλή και διαισθητική. Το Ride-by-Wire με πολλαπλή χαρτογράφηση εξασφαλίζει βέλτιστη διαχείριση της παροχής ισχύος , ενώ το MGCT (Moto Guzzi Traction Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί όταν χρειάζεται) προσφέρει μέγιστη υποστήριξη προσαρμόζοντας επίσης τα δύο Riding Mode: ROAD, για απόκριση και διασκεδαστική οδήγηση, και RAIN, για καλύτερο κράτημα σε βρεγμένες επιφάνειες. Το ABS διασφαλίζει τον έλεγχο κατά το φρενάρισμα και το Cruise Control προσφέρει άνεση ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια. Ο φωτισμός είναι full LED με DRL και ο πίνακας οργάνων πλήρως ψηφιακός.
Το πακέτο ηλεκτρονικών προσφέρει άνεση και ασφάλεια, με διαχείριση γκαζιού Ride-by-Wire πολλαπλής χαρτογράφησης, MGCT έλεγχο πρόσφυσης (που μπορεί να απενεργοποιηθεί), Riding Mode με δύο προγράμματα ROAD και RAIN, ABS και Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό.
Η τεχνολογία Moto Guzzi V7 Stone προσθέτει όχι μόνο άνεση και λειτουργικότητα αλλά και επιπλέον χαρακτήρα. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD παρέχει βασικά δεδομένα του οχήματος, όπως η στάθμη καυσίμου, το riding mode και η καθορισμένη ταχύτητα στο Cruise Control, ενώ όλα μπορούν να ρυθμιστούν εύκολα από τα χειριστήρια στο τιμόνι. Ο φωτισμός είναι full LED, με τα φώτα ημέρας DRL να δημιουργούν ένα στυλιζαρισμένο προφίλ με το σύμβολο του αετού της Moto Guzzi.
Ο εμβληματικός Moto Guzzi εγκάρσιος 90° V-twin αερόψυκτος κινητήρας με άξονα μετάδοσης κίνησης, είναι πλέον συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 5+. Mε κυβισμό 853 cc, αποδίδει ισχύ 67,3 CV στις 6.900 σ.α.λ. και ροπή 79 Nm στις 4400 σ.α.λ. για μια δυναμική και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Το μεγαλύτερο φιλτροκούτι, το νέο σύστημα χρονισμού και το βελτιστοποιημένο κύκλωμα ψύξης των εμβόλων ενισχύουν την απόδοση και την αποδοτικότητα.
To πλαίσιο της Moto Guzzi V7 Stone, κατασκευασμένο γύρω από ένα αρθρωτό χαλύβδινο σασί διπλής καδένας, έχει σχεδιαστεί για να παρέχει άνεση και οδηγική απόλαυση. Το τρίγωνο σέλας-τιμονιού-μαρσπιέ τοποθετεί τα αλουμινένια μαρσπιέ με τέτοιον τρόπο ώστε να προσφέρει μέγιστη άνεση εξυπηρετώντας αναβάτες διαφορετικού ύψους, ακόμη και σε μακρινά ταξίδια. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 40 χιλιοστών διασφαλίζει την ακρίβεια, ενώ την πέδηση αναλαμβάνει ένας μπροστινός δίσκος 320 χιλιοστών με δαγκάνα 4 εμβόλων Brembo και ένας πίσω δίσκος 260 mm με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων.










