RS 660 PIAGGIO GROUP

RS 660

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Το μέλλον σέβεται την παράδοση του Οίκου από το Νοάλε, που πάντα ξεχώριζε για τον χαρακτήρα και την καινοτομία του. Με σπορ προσωπικότητα και εκπληκτικές σύγχρονες γραμμές, η RS660 φέρνει στον δρόμο την κορυφαία εμπειρία της Aprilia από τις πίστες. Ο μοναδικός σχεδιασμός διαμορφώνει μια ελαφριά και συμπαγή μοτοσυκλέτα, ευέλικτη και κομψή, σταθερή στις υψηλές ταχύτητες, διασκεδαστική και ευχάριστη στην οδήγηση. Οι χρωματικές επιλογές της RS 660 περιλαμβάνουν το ολοκαίνουργιο Acid Gold που τονίζει τον σχεδιασμό και τον δυναμικό και νεανικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ APRILIA

Η RS660 χρησιμοποιεί την εξειδίκευση της Aprilia για να θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία. Το κορυφαίο πλαίσιο μεγιστοποιεί τη δυναμική εμπειρία οδήγησης, χάρη στο πλαίσιο και το ψαλίδι αλουμινίου με μοναδικά χαρακτηριστικά κατασκευής, τα οποία εγγυώνται τη βέλτιστη κατανομή βάρους και την ελαχιστοποίηση του βάρους.

APRILIA RS660 ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Μέχρι τώρα, εκτός από τους τεχνικούς και τους δοκιμαστές της Aprilia που ανέπτυξαν τη μοτοσυκλέτα στον δρόμο, μόνο δύο άτομα κατάφεραν να οδηγήσουν την RS660. Πρόκειται για δημοσιογράφους από το ιταλικό περιοδικό Motociclismo και το γερμανικό Motorrad.

Ο Federico Aliverti (Διευθυντής του Motociclismo) και ο Uxe Seitz είχαν στη διάθεσή τους στα τέλη Ιουλίου δύο RS 660 προ-παραγωγής, δηλαδή όχι ακόμα τελειοποιημένες, ειδικά σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρονικά, ικανές ωστόσο να μεταδώσουν στους δύο δοκιμαστές-δημοσιογράφους πολύ σαφείς ενδείξεις για τη φύση της νέας σπορ μοτοσυκλέτας μεσαίου κυβισμού της Aprilia.

Το πρώτο σημείο που εξέπληξε ήταν ο κινητήρας και ο χαρακτήρας του. “Αυτός ο κινητήρας είναι φανταστικός! – έγραψε τον Αύγουστο ο διευθυντής του Motociclismo – Πολύ γλυκός στις χαμηλές, στιβαρός στις μεσαίες, με μία αγριάδα στις ψηλές, που οι κατά δήλωση 100 ίπποι δεν φαίνονται ικανοί να περιγράψουν. Ένας πολύ γλυκός κινητήρας από τις 1.800 στροφές, που σε βγάζει από τις κλειστές φουρκέτες χωρίς την παραμικρή ταλάντωση. Μία όμορφη γεμάτη καμπύλη δύναμης που αρχίζει από τις 4.000 στροφές και δεν σε εγκαταλείπει ποτέ, σε σημείο που μπορείς να διανύσεις με άνεση μία ολόκληρη διαδρομή με τρίτη ταχύτητα, απολαμβάνοντας μία γλυκιά “επίθεση γκαζιού” σε κάθε άνοιγμα/κλείσιμο του γκριπ. Και μετά έρχεται αυτή η υπέροχη αλλαγή τόνου στις 8.000 στροφές που σε συντροφεύει σαν πολεμική ιαχή μέχρι τον κόφτη στις 11.200 στροφές, ενώ εσύ πυροβολείς τη μία μετά την άλλη τις ταχύτητες με ταχύτητα φωτός, χάρη σε ένα εξαιρετικό ηλεκτρονικό κιβώτιο ταχυτήτων.”

Και οι δύο δοκιμαστές, στην πρώτη στάση της διαδρομής στις βενετικές Άλπεις, επαίνεσαν πάνω απ’ όλα τον κινητήρα, θεωρώντας δεδομένο ότι το πλαίσιο μίας Aprilia δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα λιγότερο από εξαιρετικό, ωστόσο εντυπωσίασε το ιδανικό ταίριασμα αυτού του άριστου πλαισίου με τον ολοκαίνουριο κινητήρα. Η Motorrad έγραψε: “Με όλη την εμπειρία που αποκτήθηκε από τους 54 παγκόσμιους τίτλους και με την υπεροχή της κορυφής στον κλάδο σε ό,τι αφορά το πλαίσιο, ακόμα και σε supersport μοντέλα, οι άνθρωποι ανάπτυξης της Aprilia δημιούργησαν για την RS 660 ένα πλαίσιο εκπληκτικά ευέλικτο και ταυτόχρονο ουδέτερο και σταθερό.”

Εκτός από τα εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά, ένα ακόμα σημείο που υπογράμμισαν οι τυχεροί δημοσιογράφοι για την RS 660 είναι ο σχεδιασμός. Για το στυλ της νέας Aprilia διεξήχθη σε βάθος μελέτη, με αποτέλεσμα μία αναμφισβήτητα γοητευτική μοτοσυκλέτα. Η καινοτόμος ιδέα της δημιουργίας διπλού φέρινγκ με ενσωματωμένη αεροδυναμική λειτουργία προσάρτησης, ανοίγει ένα πραγματικό παράθυρο στο μέλλον. Τόσο ο Federico Aliverti όσο και ο Uxe Seitz δεν δυσκολεύτηκαν να αντιληφθούν ότι πηγή έμπνευσης υπήρξε ο κόσμος των αγώνων: μία από τις λειτουργίες του διπλού φέρινγκ είναι στην πραγματικότητα η βελτιστοποίηση της ευστάθειας στις υψηλές ταχύτητες.

Η πρώτη ερώτηση των δύο δημοσιογράφων όταν κατέβηκαν από τη σέλα ήταν: “Πότε μπορώ να την ξαναπάρω για μία ακόμα βόλτα;”.

Εσύ, πόσο ανυπομονείς να καβαλήσεις την Aprilia RS660;

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ

Η Aprilia RS 660 είναι άμεσα αναγνωρίσιμη και ξεχωρίζει από οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλέτα. Τα κύρια φυσικά χαρακτηριστικά του νέου κοσμήματος της Aprilia με τον τριπλό προβολέα, μιλούν τη γλώσσα των supersport μοντέλων της μάρκας, που έχουν γράψει ιστορία και κυριαρχούν εδώ και χρόνια στα συγκριτικά τεστ σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το στοιχείο του τριπλού προβολέα χαρακτηρίζει τις Aprilia υψηλών επιδόσεων και κορυφαίας τεχνολογίας από το 1998, όταν έκανε το ντεμπούτο του στην RSV Mille, το πρώτο supersport μοντέλο της εταιρείας από το Noale στην κατηγορία superbike.
Ήταν μία πραγματική αισθητική επανάσταση, που εφαρμόστηκε στη συνέχεια σε όλα τα κορυφαία μοντέλα της Aprilia, μέχρι που «σφράγισε» την εξαιρετική RSV4 και κατόπιν υιοθετήθηκε από την εντυπωσιακή Tuono V4 και, δημιουργώντας ένα ξεκάθαρο family feeling, αλλά και από τις μικρότερες RS125 και RS50.

Έτσι, εδώ και περισσότερα από είκοσι χρόνια, το στοιχείο αυτό ανανεώνεται και αναβαθμίζεται είτε αισθητικά είτε σε λειτουργικότητα, φτάνοντας τώρα στην RS 660, στο υψηλότερο στάδιο της συνεχούς εξέλιξής του.
Η Aprilia RS 660 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που εισάγει ένα τόσο υψηλού επιπέδου προβολέα στην κατηγορία, χάρη στη μονάδα τριπλών προβολέων LED, που περιλαμβάνει περιμετρικά φώτα DRL τοποθετημένα στο προφίλ των δύο κεντρικών προβολέων. Τα φλας έχουν ενσωματωθεί στα δύο DRL, συμβάλλοντας στις πολύ μικρές διαστάσεις του μπροστινού μέρους. 

Το σύστημα φωτισμού περιλαμβάνει επίσης, χαρακτηριστικά που σχεδιάστηκαν για να κάνουν την οδήγηση ακόμη πιο ασφαλή: χάρη στον αισθητήρα της δύσης του ηλίου η μικρή σκάλα φώτων ενεργοποιείται αυτόματα, ενώ τα φλας αυτό-ακυρώνονται αλλά και ενεργοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος ανάγκης. 

Τέλος, η λειτουργία φώτων στροφής (cornering lights) εξασφαλίζει ένα νέο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας: καθένα από τα δύο πλευρικά φώτα (το κεντρικό έχει λειτουργία υψηλής δέσμης) διαθέτει πρόσθετους λαμπτήρες που, χάρη στην αδρανειακή πλατφόρμα, ανάβουν αυτόματα όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κλίση για να στρίψει, διευρύνοντας με τον τρόπο αυτό τη δέσμη φωτός κατά τη διάρκεια της στροφής και κατ’επέκταση την ορατότητα του οδηγού.

  • Engine: Aprilia forward-facing parallel twin, four stroke, liquid-cooled with radiator and water-oil heat exchanger, DOHC with silent chain on the right side, four valves per cylinder
  • Engine capacity: 659 cc
  • Max power at the crankshaft: 100 HP (73.5 kW) at 10,500 rpm
  • Maximum torque at crankshaft: 67.0 Nm (6.83 kgm) at 8,500 rpm
  • Chassis: Aluminium dual beam chassis with removable seat-supporting subframe
  • Fuel system: Airbox with front air vent. Two 48 mm throttle bodies, Ride-by-wire management
  • Transmission: Six gears with Aprilia Quick Shift (AQS) up and down system
  • Front suspension: Kayaba  Ø 41 mm  upside down fork with top out spring, Aluminium pins to fasten radial callipers. Rebound,compression and spring pre-load adjustment. 120 mm wheel travel.
  • Rear suspension: Asymmetrical aluminium swingarm. Single shock and top out spring with rebound and spring pre-load adjustment. 130 mm wheel travel 
  • Front brake: 320 mm diameter double disc. Brembo radial callipers with 4 horizontally opposed 32 mm pistons. Radial pump and metal braided brake hose
  • Rear brake: 220 mm diameter disc; Brembo calliper with two 34 mm separate pistons. Pump with integrated tank and metal braided hose 
  • ABS system: Multi-map Cornering ABS
  • Front wheel: 3.5”x17” aluminium alloy wheel. Tubeless radial tyre: 120/70 ZR 17”
  • Rear wheel: 5.5”x17” aluminium alloy wheel. Tubeless radial tyre: 180/55 ZR 17 (alternatively 180/60 ZR17)
  • Seat height: 820 mm
  • Fuel tank capacity: 15 litres (including 4-litre reserve)
  • Kerb weight including fluids*: 183 kg
  • Emissions: 116 g/km CO2
  • Consumption: 4.90 litres/100 km
  • Electronic management: 6-axis IMU, APRC suite that includes ATC (traction control), AWC (wheelie control), AEB (engine brake) AEM (engine mapping), ACC (cruise control), 5 riding modes (Road and Track, 3 pre-set and 2 customisable)
  • Emissions compliance: Euro 5

*In compliance with VO (EU) 168/2013 standards, with all operating liquids, with standard equipment  and fuel tank filled to at least 90% useful capacity

 

 

 

Κινητήρας 660 cc

 

Νέος δικύλινδρος κινητήρας 660 cc με ισχύ 100 ίππων και εξαιρετικά υψηλές τιμές ροπής, για άμεση και ζωντανή απόκριση σε όλες τις συνθήκες. Καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 5.

 

 

Προηγμένη τεχνολογία

- Σύστημα APRC
- Cornering ABS πολλαπλών χαρτών 
- 5 Riding Modes
- Έγχρωμος TFT πίνακας οργάνων
- Aprilia MIA* (*προαιρετικός εξοπλισμός)  

Full LED Προβολέας

- μπροστινή μονάδα φωτισμού με 3 στοιχεία LED
- ξεχωριστά φώτα DRL, με ενσωματωμένα φλας
- αισθητήρας φωτός που ρυθμίζει την αυτόματη ενεργοποίηση του προβολέα
- Τα "φώτα κάμψης" λειτουργούν το ζεύγος πρόσθετων προβολέων στις παραβολές φωτίζει το εσωτερικό της καμπύλης κατά την οδήγηση, αυξάνοντας την ορατότητα.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • Aprilia Motorcycles
  • RS 660 E5

  • 11.890,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

Ετικέτες: 660, PIAGGIO, GROUP, Aprilia, Motorcycles